پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4652
-
الف
+

امیرحسین شریفی و سارا صوفیانی نمایندگان ایران در جشنواره «باهم»

دو سینماگر ایرانی کاندیدای دریافت جوایز هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «باهم» روسیه شدند.

دو سینماگر ایرانی کاندیدای دریافت جوایز هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «باهم» روسیه شدند.

به گزارش آی‌فیلم، در میان اسامی نامزدهای جوایز جشنواره بین المللی «باهم» روسیه، نام امیرحسین شریفی تهیه کننده و  سارا صوفیانی بازیگر، به عنوان نمایندگان ایران دیده می‌شود.

امیرحسین شریفی به عنوان تهیه کننده اثر برای تهیه دو فیلم سینمایی «کبریت سوخته» و تله‌فیلم «هفت» و سارا صوفیانی برای ایفای نقش شیدا در فیلم «هفت» نامزد دریافت جایزه از هفدهمین جشنواره فیلم «باهم» مسکو شده‌اند.

گفتنی است که «کبریت سوخته» ساخته کاظم معصومی و تله فیلم «هفت» ساخته محمود معظمی هر دو به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی تنها نمایندگان سینمای ایران در این فستیوال هستند که از اول اکتبر آغاز شده و تا روز جمعه ۷ اکتبر در شهر مسکو ادامه دارد.

سارا صوفیانی بازیگر جوان کشورمان، در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد عرصه هنر شد و با گذشت ۸ ماه از فعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می‌کند. وی آذر ماه سال ۱۳۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال «خانه بی پرنده» پا به عرصه سینما و تلویزیون می‌گذارد. او در سال ۸۹ با امیر حسین شریفی ازدواج می‌کند.

از جمله کارهای او می‌توان به تله فیلم «چتری برای آفتاب» (۱۳۸۸)،  فیلم تلویزیونی «تب برفکی» (1390)،  فیلم سینمایی جاودانگی (۱۳۹۰ )، فیلم سینمایی «کبریت سوخته» (۱۳۹۱ ) اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اختتامیه جشنواره، جمعه ١٦ مهر ماه ساعت ۱۴ در سالن بزرگ خبرنگاران مسکو برگزار می‌شود و جوایز خود را به برگزیدگان  اهدا می کند.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر